Laryngolog

Zapraszamy Państwa na konsultacje u lekarza specjalisty z zakresu otolaryngologii, foniatrii i audiologii - Doktor Marty Grotthuss.

W Klinice Radość prowadzimy profilaktykę i diagnostykę oraz leczymy schorzenia górnych dróg oddechowych u dzieci i dorosłych:

• bóle głowy
  • zapalenie zatok
  • bóle gardła
  • choroby gardła
  • choroby krtani
  • bóle uszu
  • choroby uszu
  • choroby nosa
  • trudności w oddychaniu
  • chrapanie
  • bezdech

Foniatra

Zapewniamy Państwu również dostęp do znakomitego lekarza foniatry, który w Klinice Radość zajmuje się leczeniem zaburzeń w wydawaniu dźwięków przez człowieka (fonacji), schorzeniami głosu, języka i mowy, a także słuchu jako zmysłem ściśle powiązanym z procesem mówienia.

Kontrolom foniatrycznym powinni poddawać się zwłaszcza przedstawiciele zawodów, których narządy mowy są bardziej narażone na uszkodzenie i schorzenia, na przykład nauczyciele lub śpiewacy.

Dlatego też jeżeli mamy do czynienia z przewlekłą chrypką, nie lekceważmy tego objawu, ponieważ konsekwencje zaniedbań mogą być bardzo poważne.

Zapraszamy dzieci i dorosłych.

Dane kontaktowe

zobacz jak do nas dojechać

Zamknij x